Pogoji poslovanja
VARSTVO PODATKOV
Vsi podatki, oddani v tej trgovini bodo uporabljeni izključno za izvedbo naročil in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatke in fotografije otrok po izvedenem naročilu izbrišemo.
PRAVICE KUPCA/NAROČNIKA
Kupec ima pravico spremeniti naročilo, vendar mora o tem pravočasno obvestiti izvajalca na elektronski naslov foto@artpro.si
Če kupec samoiniciativno zmanjša znesek plačila, ne da bi o nameravani spremembi naročila obvestil izvajalca, se celotno naročilo še naprej evidentira kot neplačano in fotografije ne bodo odstavljene.
ODGOVORNOST KUPCA
Ker fotograf ni seznanjen z običajnim videzom otroka in ker načeloma ne posega v otrokov osebni prostor, je dolžnost naročnika poskrbeti, da pride otrok na fotografiranje urejen in čist. Fotograf bo sicer otroka opozoril na morebitno neurejenost, ker pa delo lahko poteka v izjemnih pogojih spričo velikega števila oseb, hrupa in drugih nepredvidljivih okoliščin, se lahko zgodi, da bo fotograf tudi spregledal morebitno neurejenost otroka. V tem primeru kupcu priznamo pravico do vračila kupnine, nikakor pa ne hodimo ponovno na šolo zaradi reševanja/popravljanja posameznega takega primera.
PORTRETNO NAROČILO, ODDANO MED FOTOGRAFIRANJEM
Spletna oddaja naročil za portretne izdelke je omogočena do 11.00 ure, izjemoma pa se konča ob 9.00. Prizadevamo si zajeti tudi vsa naročila, oddana v zadnjem hipu, ker pa situacija na šoli zaradi velikega števila oseb in drugih razlogov ni povsem predvidljiva, se lahko zgodi, da tako naročilo ne bo doseglo fotografa na terenu. Če je naročnik takoj poravnal kupnino in portretno fotografiranje ni bilo izvedeno, mu pripada vračilo kupnine.
OTROKA NA DAN FOTOGRAFIRANJA NI BILO MOGOČE FOTOGRAFIRATI
Če je bil otrok odsoten oziroma če zaradi drugega razloga ni bilo mogoče narediti portretnega posnetka, starši najkasneje dan po fotografiranju prejmejo naše obvestilo, v katerem prosimo za sporočilo, ali naj se prekliče samo portretno naročilo, ali tudi naročilo skupinske fotografije oddelka. Če je bilo naročilo plačano s kartico, bomo ustrezni znesek naročniku vrnila na kartico, sicer pa naročnika prosimo, da sporoči svoj TRR. Če naročnik v roku treh dni ne odgovori na naše elektronsko sporočilo, se smatra, da preklicuje naročilo v celoti. V tem primeru bomo takoj vrnili celoten znesek naročila, ki je bilo plačano s kartico, pri vračilih na TRR pa po prejemu sporočila z naročnikovimi podatki (Ime, priimek in TRR navedene osebe).
PLAČILO FOTOGRAFIJ
Zaradi varstva zasebnosti dostavljamo fotografije na šole/vrtce, kjer se izroče šolarjem/staršem. Dostavimo samo plačane fotografije. Če je kupec poravnal predračun, vendar fotografij ni prejel, prosimo, da najprej preveri, če je bilo plačilo izvršeno na pravilen TRR in s pravim sklicem. Zaradi avtomatskega razknjiževanja se plačila z napačnim sklicem ne razknjižijo in je naročilo še naprej evidentirano kot neplačano. Odgovornost za napačen sklic bremeni kupca. Ob morebitni tovrstni napaki prosimo kupca, da nam posreduje izpisek, s katerim bomo njegovo plačilo lahko ročno razknjižili.
DOSTAVA
Za naročnike, ki so oddali naročilo do dne fotografiranja, je prva dostava na šolo brezplačna in se izvede dva do tri tedne po končanem fotografiranju na zadnji enoti šole/vrtca. Nekaj dni pred odpošiljanjem na šolo/vrtec neplačniki prejmejo opomin. Če je kupec plačal, pa fotografije vseeno niso bile dostavljene, prosimo, da upošteva naslednji hipotetični primer: npr., v torek razknjižimo bančni izpisek s plačili prejšnjega dne in izdamo nalog za izdelavo vseh do tega trenutka plačanih fotografij. V sredo so fotografije izdelane, v četrtek zapakirane in odposlane, v petek (lahko tudi kasneje, odvisno od pošte) prispejo na šolo, ki jih običajno deli še dan kasneje, torej v ponedeljek. Če je torej kupec izvedel plačilo na omenjeni hipotetični torek ali po tem dnevu, plačilo ni bilo pravočasno evidentirano (pojavilo se bo šele na sredinem bančnem izpisku) in naročene fotografije niso bile poslane na šolo s to dostavo. Da bi se izognili nesporazumom, izvirajočim iz časovnega intervala med izdelavo in izročitvijo fotografij, prosimo kupca, da plača svoje naročilo čim prej, najkasneje pa dan po izvedenem fotografiranju.
Če kupec ni prejel fotografij zaradi naše napake, bomo njegove fotografije poslali na šolo najkasneje v roku štirih dni po pritožbi, oziroma po tem, ko bo ugotovljena naša napaka.
Za dostave po opravljeni prvi dostavi strošek morebitnega individualnega pakiranja in poštnine bremeni kupca.
REKLAMACIJE IN GARANCIJA
Kupec ima pravico brez pojasnila zavrniti fotografije in zahtevati vračilo kupnine. V tem primeru naj po pošti vrne fotografije na naslov: ARTPRO d.o.o., Ljubljanska cesta 43A, 1241 Kamnik, hkrati pa na elektronski naslov: foto@artpro.si pošlje svoj zahtevek z navedbo TRR, na katerega naj se izvede vračilo. Kupnino vrnemo najkasneje tri dni po prejemu fotografij, če smo prejeli tudi informacijo o TRR.
IZBRIS NAROČILA
Če kupec 30 dni po izvedbi fotografiranja na zadnji enoti šole/vrtca ne poravna predračuna, se njegovo naročilo izbriše. Po preteku tega roka se smatra, da izvajalec nima več nobenih obveznosti do neplačnika. Pred izbrisom na svoj elektronski naslov kupec prejem zadnji opomin. Prav tako se izbrišejo morebitne individualne fotografije njegovega otroka. Če kupec izvede plačilo po izbrisu naročila, mu vrnemo plačilo, vendar je stvar kupca, da nam posreduje zahtevek s podatki za vračilo.